مجموعه پویانمایی آموزش احکام شرعی مطابق با فتاوای مراجع تقلید تولید و عرضه شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 19 October 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام وحید علیان نژاد ،مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی در نشست خبری با بیان این که مجموعه پویانمایی آموزش احکام به همت دفتر آیت الله مکارم شیرازی تولید و عرضه شد،گفت: این مجموعه ۳۰ قسمتی شامل احکام وضو، غسل و تیمم است که با استفاده از فناوری موشن گرافیک سه بعدی تولید شده است.

او با بیان این که هر قسمت در این مجموعه به مدت یک تا یک و نیم دقیقه به زبان ساده احکام شرعی را برای مکلفان توضیح می‌دهد، افزود: در این مجموعه با حذف موارد اختلافی در فتاوای مراجع تقلید، همه مقلدان می‌توانند از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام علیان نژاد با بیان این که با تمهیدات درنظر گرفته شده ناشنوایان هم می‌توانند از این مجموعه پویانمایی استفاده کنند، گفت: احکام مربوط به جانبازان و معلولان برای گرفتن وضو، تیمم و غسل در این مجموعه پویانمایی گنجانده شده است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی افزود: علاقه مندان برای دریافت مجموعه پویانمایی آموزش احکام می‌توانند به نشانی اینترنتی makarem.ir و یا به کافه بازار مراجعه کنند.

او تولید مجموعه پویانمایی احکام شرعی با موضوعات روز، ویژه مسلمانان خارج از کشور را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: این مجموعه ۳۱ قسمتی به زبان انگلیسی در دست تولید است و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار