برنامه‌های ۱۳ آبان در قم در چهارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی ستاد مقابله با کروناخواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 21 October 2021

به گزارش تابناک قم، حمزه بهشتی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان در تالار امام رضا (ع) فرمانداری طی سخنانی با بیان این که برنامه‌های ۱۳ آبان در استان در چهارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی ستاد مقابله با کرونا است، گفت: در این خصوص بر اساس رنگ‌بندی کرونایی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، اقدام خواهد شد.

او افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی در صورت شرایط قرمز کرونایی، هیچ گونه راهپیمایی و تجمعی نخواهیم داشت و اگر شرایط نارنجی کرونایی داشته باشیم نیز راهپیمایی نداریم ولی شاهد برگزاری تجمع خواهیم بود.

بهشتی ادامه داد: در صورتی که در روز سیزدهم آبان وضعیت کرونایی استان زرد باشد، هم راهپیمایی و هم تجمع برگزار می‌شود.

او با تاکید بر این که ما طبق این شیوه‌نامه در نظر گرفته شده برای تجمع و راهپیمایی برنامه‌ریزی می‌کنیم، گفت: این آمادگی را نیز داریم که اگر تاکید شد که هیچ تجمع و راهپیمایی نداشته باشیم، با مشکلی مواجه نشویم و برنامه‌ها را به روش‌های دیگر از جمله فضای مجازی دنبال کنیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان این که در داخل سازمان‌ها و درون تشکیلات مختلف می‌توانیم برنامه‌های مختصری را داشته باشیم ،گفت: باید حداقل یک بروشور تبلیغاتی درباره روز استکبار جهانی را چاپ و در اختیار کارکنان قرار دهیم و هر کدام از دستگاه‌ها که توان این را دارند که در فضای مجازی تلاش‌های گسترده‌ای داشته باشند، نیز دریغ نکنند.

او اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی هر برنامه‌ای که امکان جایگزین کردن با برنامه‌های معمول و رایج ۱۳ آبان دارد، را مورد پیگیری قرار می دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار