رییس هیات کشتی قم:
رییس هیات کشتی قم گفت: استان قم روز ۱۱ آبان ماه سال جاری میزبان دور رفت بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی در گروه (ب) خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 21 October 2021

به گزارش تابناک قم، هادی علیایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: در این گروه علاوه بر تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم، تیم‌های دانشگاه آزاد قائم‌شهر، خراسان جنوبی و سید بابل حضور دارند.

رییس هیات کشتی قم ادامه داد: این دوره از رقابت ها ۱۱ آبان ماه در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان برگزار می شود و ترکیب تیم کشتی فرنگی قم کاملا بومی و کشتی گیران جوان و آینده دار خواهد بود.

علیایی با اشاره روند توسعه پایدار در کشتی قم و برنامه ریزی جهت درخشش کشتی گیران قمی طی چند سال آینده در رقابت های ملی و جهانی، گفت: در این دوره از رقابت ها هیات کشتی قم به دنبال پرورش کشتی گیران بومی بوده و کسب عنوان قهرمانی و قرارگیری در سکو مورد توجه نهایی نیست.

وی اضافه کرد: با افق و چشم اندازی که برای کشتی قم تعریف شده در این قبیل از رقابت ها به دنبال توسعه قابلیت های کیفی و فنی کشتی گیران جوان قم باید باشیم.

رییس هیات کشتی قم تصریح کرد: افق کشتی فرنگی و آزاد قم به بازی های آسیایی آینده و همچنین دو المپیک پاریس و استرالیا طی ۸ سال آینده دوخته شده است.

علیایی تاکید کرد: هیات کشتی و مربیان کشتی قم در حال پرورش و استعدادیابی ورزشکاران قمی هستند تا با توسعه قابلیت های فنی و استعدادهای ذاتی این افراد شاهد نتایج درخشانی برای کشتی قم در چند رقابت مهم آسیایی و بین المللی طی سالهای آینده باشیم.

وی اظهار داشت: ارزیابی ما این است که کشتی قم وارد ریل منطقی توسعه و رشد خود شده و برای به ثمر نشستن باید منتظر گذشت زمان بود.

رییس هیات کشتی قم در پایان بیان کرد: در مسابقات سال گذشته قهرمانی کشور کشتی قم ورزشکاران آینده داری چون امیر عبدی را به کشتی کشور معرفی کرد که ستاره لیگ نیز لقب گرفت و امسال نیز باید منتظر معرفی ستاره های جدید به این رشته پرطرفدار و مدال آور ایران از جانب کشتی گیران قمی باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار