شیوه نامه ساماندهی دستفروشان قم برای ابلاغ نهایی تدوین و تنظیم شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 22 October 2021

به گزارش تابناک قم، شیوه نامه ساماندهی دستفروشان قم در نشست مشترک کارگروه تخصصی ساماندهی صنوف و مشاغل شهری کشور برای ابلاغ نهایی تدوین و تنظیم شد.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم در این نشست ون کافه ها، وانت بار‌های میوه فروشی و خودرو‌های لباس فروش و لوازم خانگی را نمونه‌های از این مشاغل خواند و گفت: در شهر قم فقط میوه فروش‌ها معضل بود که پیش از این ساماندهی شد.

مظفری راه اندازی ۶۰ بازار ریحان، ۹ بازار روز و توسعه میدان بار شهید رجایی را از اقدامات انجام شده در کلانشهر قم دانست و افزود: جایگاه‌هایی هم برای میوه فروش‌های سیار در قم جانمایی شد.

او در این نشست که با حضور نمایندگانی از کلانشهرهای تهران، قم، تبریز، اصفهان، همدان و اراک برگزار شد به بهسازی میدان شهید مطهری با هدف بهسازی هسته مرکزی شهر هم اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم از تملک ۷۴ واحد در مسیر اجرای این طرح خبر داد و تصریح کرد: در این مسیر ۱۰۰ واحد عرضه کالا قرار دارد که در خواست می‌شود مالکین بیست و شش واحد باقی مانده هم برای تملک به سازمان مراجعه کنند.

ساماندهی دکه‌های سطح شهر با هدف جلوگیری از اعطای مجوز جدید، ساماندهی دکه‌های موجود و جلوگیری از سد معبر به علت وجود دکه، دیگر موضوعی بود که در این نشست به آن اشاره شد.

در حال حاضر ۸۵ دکه فروش در سطح شهر قم فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار