دبیر نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی با اشاره به استقبال مطلوب انجام شده از این جشنواره گفت: بنا به درخواست مکرر اصحاب رسانه، مدت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 آبان ماه تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 23 October 2021
تمدید مدت ارسال آثار به  جشنواره ملی مطبوعات دینی تا 20 آبان

به گزارش تابناک قم، با اشاره به اینکه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حال برگزاری است، اظهار کرد: این جشنواره که با هدف توسعه مطبوعات دینی، ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه ای در حوزه دین و برجسته سازی موضوعات دینی در فضای رسانه کشور طرح ریزی و اجرا شده، پس از اعلام فراخوان مورد استقبال اهالی رسانه از سراسر کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان ماه مهر اعلام شده بود، ادامه داد: بنا به درخواست مکرر اهالی رسانه مبنی بر تمدید مدت ارسال آثار به این جشنواره، تصمیم بر این شد که این مدت تا ۲۰ آبان ماه تمدید شود تا اصحاب رسانه و مطبوعات بتوانند فرصت کافی برای حضور در این رویداد مهم کشوری را داشته باشند.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: آثار ارسالی به این جشنواره باید از تاریخ یک فروردین 1399 در رسانه های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات  منتشر یا چاپ شده باشند و شرکت کنندگان می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه ای، در بخش موضوعی نیز با ارسال حداکثر سه اثر در جشنواره شرکت کنند.

محرابی در پایان با تاکید بر اینکه مدت ارسال آثار به جشنواره به هیچ عنوان برای بار دوم تمدید نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ارسال آثار صرفا از طریق سایت جشنواره به نشانی pressfestival.ir انجام می شود و دبیر خانه جشنواره از پذیرش غیرالکترونیکی آثار معذور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار