رئیس هیات جودو استان قم گفت: مدال‌های کسب شده توسط استعدادهای ناب جودو قم از مسابقات قهرمانی کشور باعث برانگیختگی، نشاط، غرور و خودباوری بیش از پیش در بین نسل نوجوان و جوان جودوی قم شده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 24 October 2021

به گزارش تابناک قم، محمدحسن سالاری در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از یک سو درخشش تیم جودو نوجوانان قم در مسابقات قهرمانی کشور و از سوی دیگر عملکرد وصف‌ناپذیر محمدجواد محبی در مسابقات جوانان ایران موجی از شور و شعف را در خانواده جودوی قم ایجاد کرد.

وی افزود: به فاصله دو روز بعد از روی سکو رفتن جودوکاران نوجوان قم، شاهد درخشش پهلوان محمدجواد محبی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور بودیم و این جودوکار آینده‌دار در اتفاقی نادر موفق به کسب دو نشان طلای پیاپی از مسابقات کشوری در وزن ۹۰ کیلوگرم دو رده سنی نوجوانان و جوانان شد.

رئیس هیات جودو استان قم افزود: این یک شگفتی برای جودو قم است و چهره شگفتی‌ساز جودو قم یعنی محمدجواد محبی با این عملکرد کم‌نظیر به عنوان پدیده این دوره از مسابقات کشوری از سوی فدراسیون معرفی شد و نشاط، غرور و خودباوری بیش از پیش در بین نسل نوجوان و جوان جودوی قم ایجاد کرد.

وی ابراز کرد: به سهم خود این پیروزی‌های غرورانگیز و تاریخی را به جامعه ورزش، خانواده نجیب جودو، قهرمانان و خانواده ورزشکاران تبریک می‌گویم و در مقابل بزرگی و همراهی بزرگان جودو، تلاش و سخت‌کوشی جوانان، دانش و درایت کادر فنی و زحمات مربیان پایه را ارج می‌نهم.

سالاری عنوان کرد: باید از اعضای کادر فنی شامل محمدرضا صحرایی (رئیس شورای فنی) و دوستان عزیزم آقایان میرسپاسی، علیرضا معتضدی و حمیدرضا محققی و همچنین از مربی پایه و زحمتکش یوسف فرج‌اللهی و رئیس سابق هیئت جودو مجید متقی و همه عزیزانی که به نوعی ما را در رسیدن به اهداف فنی و البته اخلاقی یاری کردند تشکر و قدردانی کنم، در پایان سخت باید بگویم که با اتحاد و همبستگی تا رسیدن به عرصه‌های جهانی راه دوری نخواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار