معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال، پروژه زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم –سلفچگان به طول یک کیلومتر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 25 October 2021

​به گزارش تابناک قم، به منظور افزایش ضریب ایمنی و تسهیل تردد ایمن خودرو در مسیر دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان، طرح زیرسازی و آسفالت این مسیر به بهره‌برداری رسید.

محمدرضازیدآبادی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در تکمیل این خبر افزود : با توجه به افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ و ضرورت ایمن سازی راه دسترسی به این پاسگاه، طرح زیرسازی و آسفالت مسیر در دستور کار قرار گرفت.

وی طول مسیر پروژه دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم سلفچگان را یک کیلومتر عنوان کرد و افزود : عرض راه متغیر و بین ۴ تا ۶ متر است.

اعتبار تخصیصی برای اجرای طرح زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان را بیش از ۱۸ میلیارد ریال دانست و گفت: هزینه مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از مهم‌ترین اهداف اجرایی این پروژه را ایمن‌سازی مسیر دسترسی خودروها به پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان دانست و افزود: در این پروژه اقداماتی شامل خاکبرداری، تسطیح بستر، خاکریزی و نیز اجرای دو لایه آسفالت به مرحله انجام شده است.

وی افزود: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان در کیلومتر ۳۰ بزرگراه قم – اراک معروف به قره سو واقع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار