سرمربی تیم فوتسال فردوس قم به دنبال نتایج ضعیف این تیم در 6 هفته سپری شده از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به صورت رسمی از این تیم کناره‌گیری کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 25 October 2021

به گزاش تابناک قم، ۶ هفته از فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده اما اوضاع بر وفق مراد نماینده فوتسال قم نیست و تیم فردوس که دومین سال متوالی نمایندگی استان فوتسال خیز قم را در این لیگ بر عهده دارد، در ۴ بازی از ۶ هفته لیگ برابر حریفان خود شکست خورده است.

نتایج ضعیف فردوس قم از هفته سوم و دیدار خانگی با تیم زندی‌بتن کلاردشت آغاز شد و این تیم در ادامه بازی‌های این فصل به ترتیب مقابل تیم‌های کراپ الوند، سن‌ایچ ساوه و گیتی‌پسند اصفهان نیز تن به شکست داد تا عملا از ۱۸ امتیاز تنها ۶ امتیاز اندوخته و در نیمه پائین جدول رده‌بندی با فاصله‌ای اندک نسبت به رقبای همجوار خود حتی خطر سقوط به دسته پائین‌تر را احساس کند.

بعد از باخت سنگین ۹ بر ۲ تیم فردوس قم در میهمانی هفته ششم برابر گیتی‌پسند اصفهان حتی شرایط برای نماینده قم سخت‌تر شد و بحث تغییر احتمالی در کادر فنی بیش از پیش قوّت گرفت تا اینکه امروز از باشگاه فردوس خبر رسید علی زندی‌پور سرمربی فردوسی‌ها رسما از این تیم کنار رفته است.

البته باشگاه فردوس اعلام کرده جدایی علی زندی‌پور از این تیم پس از جلسه مدیران باشگاه با وی به صورت توافقی انجام شده و ظرف مدت ۴۸ ساعت آینده سرمربی جدید این تیم برای ۲۰ هفته باقی مانده از بازی‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شود.

تیم فوتسال فردوس قم بر اساس برنامه سازمان لیگ در هفته هفتم از دور رفت مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ روز جمعه هفتم آبان ماه در دیداری خانگی برابر تیم چیپس کامل مشهد به میدان خواهد رفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار