آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید یکی از نعمت‌های بزرگ الهی را توفیق خدمت به مردم دانست و از مسوولان خواست در حل مشکلات مربوط به گرانی و تورم بکوشند.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 26 October 2021

توصیه آیت الله نوری همدانی در مورد گرانی‌

به گزارش تابناک قم، وی در دیدار با علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، بر ضرورت توجه به مردم به عنوان ستون دین تاکید کرد و گفت: متاسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشارهستند و این نگرانی و ناراحتی علما را فراهم کرده است.

وی افزود: لازم است به این مردم فداکار که در ۸ سال دفاع مقدس فداکاری کردند، توجه کرده و اسباب آسایش و رفاه نسبی آنها را فراهم کنید.

این مرجع تقلید ادامه داد: شغل مسوولان یک امانتی است که به آن ها سپرده شده و آنها در برابر میلیون ها انسان مسئولیت دارند و هر شخصی که مسوولیتی دارد باید به کار خود نه از جنبه امرار معاش، بلکه از جنبه خدمت به مردم نگاه کنند.

وی شناخت وظیفه و مسئولیت پذیری و نیز شناخت دشمنان اسلام و انقلاب، را مسئله‌ای مهم دانست و تاکید کرد: امروز دشمنان انقلاب با تمام امکانات بر علیه نظام جمهوری اسلامی دست به کار شده و هرگز دست از دشمنی و فتنه انگیزی بر علیه انقلاب و ملت رشید ایران بر نداشته و باید مطابق با این شرایط در صحنه حاضر شده و وظیفه خود را به انجام برسانیم.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود بعثت پیامبر اکرم (ص) در منطقه جاهلی جزیرة العرب را معجزه دانست و با اشاره به مناظره امام رضا (ع) با علمای ادیان در خراسان در اثبات حقانیت پیامبر اکرم (ص) ابراز کرد: او فردی یتیم بود، از نظر مالی هم فقیر بود و هیچگاه نزد معلم درس نخوانده است. چنین شخصی قرآن را دریافت کرد و خداوند اینگونه حکمت و قدرت خود را نشان می دهد. براین اساس، روز میلاد پیامبر اکرم (ص) روزی بزرگ و باعظمت است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار