مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: لیگ ملی بسکتبال با ویلچر کشور به میزانی این تیم طی روزهای ۶ و ۷ آبانماه جاری در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 26 October 2021

به گزارش تابناک قم، علی خوشرفتار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرحله مقدماتی لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران از پنجشنبه ۶ آبان در سالن شهید رضائیان قم آغاز می شود.

وی بیان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مربیگری جواد شهره غلامی میزبان این مرحله است و تا روز جمعه ۷ آبان با هیات تهران، هیات لرستان و هیات بوکان دیدار خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم یادآور شد: در این مرحله از مسابقات تیم ها به شکل دوره ای و رفت و برگشت رقابت کرده و ۲ تیم برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.

وی ادامه داد: در روز اول این مسابقات ساعت ۹ صبح ابتدا دو تیم هیات بوکان و هیات تهران به مصاف هم می روند و از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه نیز ایثار قم و هیات لرستان با یک دیگر به رقابت می پردازند.

خوشرفتار افزود: عصر پنجشنبه نیز از ساعت ۱۷ هیات لرستان و هیات تهران با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در آخرین بازی روز اول ایثار قم و هیات بوکان برای کسب پیروزی خواهند جنگید.

وی عنوان کرد: روز جمعه هفتم آبانماه نیز دو بازی برگزار خواهد شد که در نخستین دیدار از ساعت ۹ صبح هیات لرستان و هیات بوکان رقابت خواهند کرد و از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه نیز ایثار قم به مصاف هیات تهران می رود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار