معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:
محبی گفت: تزریق دُز اول واکسن کرونای آسترازنکا از دهم آبان ماه در استان قم متوقف می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ 26 October 2021

به گزارش تابناک قم، دکتر سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، با تأکید بر تسریع روند واکسیناسیون در استان، گفت: متقاضیان تزریق دوز اول واکسن کرونای آسترازنکا در استان قم فقط تا دهم آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون، این نوع واکسن را تزریق نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه از دهم آبان ماه به بعد فقط دوز دوم واکسن آسترازنکا در قم تزریق می‌شود، گفت: خوشبختانه برای تأمین واکسن مورد نیاز در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، اما محدودیت در نوع واکسن دور از انتظار نیست.

محبی با بیان اینکه بهترین روش برای مبارزه با همه گیری ویروس کووید ۱۹ واکسیناسیون است، افزود: تمام واکسن‌های تأیید شده سازمان جهانی بهداشت نشان داده‌اند که در محافظت از انسان در برابر عواقب شدید ناشی از کرونا بسیار اثرگذار هستند.

او ادامه داد: تزریق واکسن از مرگ بر اثر ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کند و به همین دلیل هم اکنون شاهد کاهش چشمگیر موارد فوت در افرادی هستیم که هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: توصیه ما به تمام همشهریان عزیز که تاکنون جهت تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده اند این است که در اسرع وقت نسبت به واکسینه شدن خود اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار