باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم روزهای پایانی هفته جاری از مسابقات فصل 1400 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 26 October 2021

به گزارش تابناک قم، از آخرین بازی رسمی رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حدود ۲۰ ماه می‌گذرد، لیگی که اسفند ماه سال ۱۳۹۸ در مرحله پلی‌آف به دلیل شیوع ناگهانی ویروس کرونا نیمه تمام ماند و در سال ۱۳۹۹ نیز فقط مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

بعد از واکسیناسیون سراسری و کنترل تقریبی شیوع کرونا، اکنون شرایط برای برگزاری مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور فراهم شده و نخستین لیگ امسال با عنوان لیگ ملی با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف این هفته رسما آغاز می‌شود و ایثار قم نیز در آن به میدان می‌رود.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فصل جدید لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هیات تهران، ایثار قم، هیات لرستان و هیات بوکان در گروه نخست و تیم‌های فولاد هرمزگان، هیات فارس و هیئت بم در گروه دوم هستند که روزهای ششم و هفتم آبان ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دیدارهای گروه نخست مرحله مقدماتی این دوره روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی باشگاه ایثار قم و بازی‌های گروه دوم به شکل همزمان به میزبانی هیات فارس به انجام خواهد رسید.

برنامه بازی‌ها در قم:

پنجشنبه ۶ آبان:

(ساعت ۹) هیات تهران – هیات بوکان

(ساعت ۱۰:۳۰) ایثار قم – هیات لرستان

(ساعت ۱۷) هیات لرستان – هیات تهران

(ساعت ۱۸:۳۰) ایثار قم – هیات بوکان

جمعه ۷ آبان:

(ساعت ۹) هیات لرستان – هیات بوکان

(ساعت ۱۰:۳۰) ایثار قم – هیات تهران

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با هدایت جواد شهره‌غلامی مربی با تجربه این رشته و ترکیبی از بازیکنان شاخص و نخبه بومی این رشته وارد کارزار فصل ۱۴۰۰ لیگ ملی باشگاه‌های کشور می‌شود، لیگی که ایثار یک بار در سال ۱۳۹۷ عنوان نخست و مقام قهرمانی آن را به دست آورده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار