رئیس هیات تکواندو استان قم از موفقیت ورزشکار این هیات در کسب رتبه سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی جوانان و بزرگسالان ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 21 November 2021

به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات آزاد جوانان و بزرگسالان تکواندو مردان ایران به عنوان نخستین مرحله انتخابی تیم ملی به مدت چهار روز با حضور 584 تکواندوکار به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و تیم قم با درخشش کیوان کاظمی به نشان برنز این رقابت‌ها دست یافت.

وی ادامه داد: کیوان کاظمی نماینده وزن منهای 58 کیلوگرم استان قم در این دوره از پیکارها بود که با کسب پنج پیروزی مقابل حریفانی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، دو نماینده از مازندران، تهران، البرز و البته باخت برابر تکواندوکار تهرانی، موفق به کسب مقام سوم شد و نشان برنز را به گردن آویخت.

رئیس هیات تکواندو استان قم در ادامه به حضور دو داور بین‌المللی تکواندو قم در انتخابات کمیسیون داوران فدراسیون اشاره و بیان کرد: سلیمان قلی‌زاده و هاشم آقایی از سوی کمیته داوران فدراسیون به انتخابات کمیسیون داوران معرفی شدند، ضمن اینکه با اتفاق سیدجواد حسینی، محبوب نصیروند، سلیمان قلی‌زاده، هاشم آقایی، فردوس چوبین و مرضیه احمدی نماینده‌های واجد شرایط رای در کمیسیون داوران فدراسیون بودیم که امکان رای به تعداد 6 نفر از آقایان و ۳ نفر از بانوان وجود داشت.

وی با بیان اینکه حسین سلیمانی از داوران هیات تکواندو قم در مسابقات آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی به قضاوت پرداخت، اضافه کرد: هم اکنون در حال آماده‌سازی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده پس از تحویل مرکز واکسیناسیون هستیم تا مسابقات تکواندو بانوان و آقایان برگزار شود.

جمشیدی ابراز کرد: مسابقات انتخابی دختران نوجوان قم روز پنجشنبه چهارم آذر ماه از ساعت 14 برگزار می‌شود و رقابت پسران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پس از وزن‌کشی در روز چهارم آذر در روز جمعه پنجم همین ماه از ساعت 8 صبح در خانه تکواندو به انجام خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار