مجموعه ۱۰ جلدی آثار علامه طباطبایی(ره)با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 21 November 2021

به گزارش تابناک قم، آیین رونمایی از ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ اول موسسه بوستان کتاب و مجموعه ۱۰ جلدی آثار علامه طباطبایی(ره)روز شنبه با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین بیان کرد: علامه طباطبایی(ره) عالم زمان بود و هر آنچه که از علامه باقی مانده قابل استفاده و منشا خیر و برکت است.

یاسر احمدوند افزود: در دوره جدید تلاش خواهیم کرد تا با کمک‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه بوستان کتاب تقویت شود.

مدیر موسسه بوستان کتاب قم نیز افزود: صد‌ها کتاب در حوزه‌های مختلف تاکنون از سوی موسسه بوستان قم به چاپ رسیده است.

محمدباقر انصاری اضافه کرد: در سال‌های اخیر، هر سال ۱۲۰ پژوهش جدید چاپ و منتشر شده است و در صورتی که مشکلات کاغذ نبود می‌توانستیم این رقم را به ۲۵۰ عنوان کتاب برسانیم.

مدیر موسسه بوستان کتاب قم با اشاره شخصیت علامه طباطبایی(ره) بیان کرد: این موسسه ۵۰ اثر در خصوص علامه طباطبایی منتشر کرده است که ۲۱ اثر از این بین به کوشش مرحوم خسروشاهی انجام گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین بیان کرد: بسیاری از مسائل سخت فلسفی و دینی مانند خلود در جهنم که دیگران نتوانستند در خصوص آن نظری بدهند، از سوی علامه طباطبایی به زیبایی بیان و تفسیر شده است.

به گفته آیت الله احمد بهشتی، در حکمت متعالیه مباحث زیادی است که منقبض شده که این مسائل به همت علامه طباطبایی(ره) بسط و شرح داده شده است.

یاسر احمد وند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به قم ضمن بازدید از شهرک چاپ و نشر قم با استاندار قم دیدار کرد و در آیین رونمایی از ۱۵۰ عنوان کتاب چاپ اول حضور یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار