بانوان دوومیدانی‌کار استان قم با درخشش در مسابقات دومیدانی قهرمانی کشور دو نشان نقره و برنز این پیکارها را برای ورزش قم به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 21 November 2021

به گزارش تابناک قم، اعزام تیم دوومیدانی بانوان قم به پیکارهای دوومیدانی قهرمانی کشور در حالی صورت گرفته که فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان میزبانی این دوره از مسابقات را به هیات هرمزگان واگذار کرد و این رقابت‌ها در شهر بندرعباس به انجام رسید.

در واقع این نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی نابینایان کشور بود که با عنوان گرامیداشت هفته بسیج و با حضور ۱۱۰ دوومیدانی‌کار از استان‌های مختلف به میزبانی مجموعه ورزشی خلیج‌فارس بندرعباس برگزار شد و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در بخش انفرادی این مسابقات تیم قم در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب نیزه صاحب دو مدال شد، در حالی که مدال نقره رشته پرتاب وزنه را زهرا توسلی به ارمغان آورد و در رشته پرتاب نیزه محدثه عشقی روی سکوی سومی ایستاد تا قمی‌ها با دو مدال از این مسابقات با دست پر بازگردند.

در رده‌بندی تیمی این دوره از رقابت‌ها نیز تیم هیات آذربایجان‌غربی با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم هیات اصفهان با کسب ۲۴ امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و تیم هیات زنجان با ۱۰ امتیاز سوم شد، ضمن اینکه کرمان با ۱۰ امتیاز و هرمزگان به همراه تهران با ۹ امتیاز رده‌های بعدی را کسب کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار