دیدارهای روز نخست مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور در قم با توقف فردوس قم و برتری پرگل صنایع گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 21 November 2021

به گزارش تابناک قم، چهار تیم فوتسال فردوس قم، گیتی‌پسند اصفهان، آتیه‌سازان شازند و استعدادهای درخشان مشهد که از مرحله مقدماتی فصل 1400 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی صعود کرده‌اند، در تلاش برای کسب مقام قهرمانی این فصل در قم به میدان رفته‌اند.

دیدارهای این مرحله تا اول آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و روز نخست با دو بازی در حالی به پایان رسید که تیم‌ فردوس میزبان این مرحله در مقابل آتیه‌سازان شازند اراک هر چه زد به در بسته خود و در نهایت از مصاف با حریف خود با تساوی بدون گل و کسب یک امتیاز بیرون آمد.

شاگردان محمدرضا قاسمی در تیم فردوس قم، تمام لحظات این دیدار تیم برتر میدان بودند و بیشترین موقعیت‌های گلزنی را مقابل دروازه تیم آتیه‌سازان شازند ایجاد کردند اما هر چه زدند به در بسته خورد، ضمن اینکه حریف نیز با تکیه بر ضد حمله چند موقعیت ایجاد کرد اما بازی در نهایت بدون گل مساوی شد.

مهمترین اتفاق این دیدار در نیمه دوم رخ داد، جایی که تیم آتیه‌سازان شازند یک پنالتی به تیم فردوس داد اما سیدمحمدامین موسوی بازیکن شماره 10 تیم فردوس قم این پنالتی را به سادگی هر چه تمام از دست داد تا تیمش نخستین بازی از مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان ایران را با تساوی صفر – صفر تمام کند.

دومین بازی این مرحله بین تیم‌های استعدادهای درخشان مشهد و گیتی‌پسند اصفهان به انجام رسید، مسابقه‌ای پرگل و جذاب که در آن هشت بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و سرانجام این تیم گیتی‌پسند بود که با نتیجه 6 بر 2 حریف مشهدی خود را مغلوب کرد و با سه امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفت.

برنامه بازی‌های روز دوم (یکشنبه 30 آبان):

ساعت 13: آتیه‌سازان شازند – گیتی‌پسند اصفهان

ساعت 15: فردوس قم – استعدادهای درخشان مشهد

برنامه بازی‌های روز سوم (دوشنبه اول آذر):

ساعت 13: استعدادهای درخشان مشهد – آتیه‌سازان شازند

ساعت 15: فردوس قم – گیتی‌پسند اصفهان

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار