معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب قم عنوان کرد:
سرهنگ کبیری گفت:طرح محله اسلامی با هدف کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در محلات استان قم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 23 November 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ کبیری معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب قم در آیین کشوری رونمایی از طرح محله محور بسیج و محله اسلامی همزمان در ۳۱ استان کشور گفت: این طرح از ۳ سال قبل در ۱۵ محله استان قم اجرایی شده و استان قم به عنوان استان الگو در اجرای این طرح شناخته می‌شود.

سرهنگ کبیری با اشاره به اینکه امسال این طرح در ۱۲۰ محله اجرایی شده است گفت: سعی شده تا تمام بخش‌های استان شامل پردیسان و شهر‌ها و بخش‌های استان اجرایی شود و هدفگذاری اجرای این طرح در ۳۰۰ محله تا چند سال آینده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب قم اولویت اجرای این طرح را مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در مرحله اول این طرح شامل اعتیاد، طلاق و مشکلات اخلاقی و بزهکاری‌های اجتماعی است و در بلند مدت با کار‌های ایجابی به دنبال رواج سبک زندگی ایرانی- اسلامی هستیم.

سرهنگ کبیری با بیان اینکه بسیج در این طرح پیشران و پیش رونده محسوب می‌شود گفت: هدف از اجرای این طرح این است که با شناخت ظرفیت‌ها و داشته‌های هر محله در بعد مادی و غیر مادی، مشارکت خود مردم را در حل مشکلات محل داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: طرح محله محوری یا محله اسلامی شامل ۲ بعد درون یگانی و تشکیلاتی بسیج و بعد بیرونی نقش آفرینی محلات در کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی با ظرفیت‌ها و داشته‌های مادی و غیر مادی محلات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار