نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد؛
نشست تخصصی کارگروه دانشجویی با حضور نماینده مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و تشکلهای دانشجویی دانشگاه‌های قم برگزار و آخرین اقدامات این کارگروه در حوزه دانشجویی و مطالبه گری مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 24 November 2021

به گزارش تابناک قم، دکتر احمد امیرآبادی فراهانی در جمع اعضاء کارگروه دانشجویی این دفتر طی سخنانی به مشکلات و مسائل دانشگاه های استان اظهارداشت: با استفاده از نظرات جوان و مطالبه گر دانشجویان می توان زمینه برطرف کردن بسیاری از مشکلات و ارائه پیشنهادات کاربردی را فراهم کرد.

وی با تاکید بر ورود کارکروه تخصصی دانشجویی در زمینه‌های علمی ،فرهنگی و اجتماعی مراکز علمی و حتی فضای عمومی جامعه گفت: حرکت در مسیر مطالبه گری که مقام معظم رهبری برای دانشجویان ترسیم کرده اند اعضاء کارگروه تخصصی دانشجویی می بایست مشورت های خود را در اختیار نمایندگان مجلس و مسئولین استان و کشور قرار دهند.

نماینده مردم استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به سفر پیش روی ریاست جمهور پرداخت و توضیح داد: استان قم این ظرفیت را دارد که با برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات اساسی بهترین استفاده را از این ظرفیت و فرصت ببریم تا انشاء الله این سفر بهترین نتیجه را برای استان داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با استقبال از اظهار نظرهای کارشناسی در خصوص مباحث علمی و بخصوص واکسن گفت: کارگروه تخصصی دانشجویی زمینه گفتگوی زنده و بدون واسطه را با صاحب نظران کارگروه تخصصی بهداشت و درمان با موضوع واکسن را فراهم کند و در این مباحثه از کارشناسان علمی و اساتید دانشگاه هم استفاده شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار