تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در دیداری حساس از نهمین هفته مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از تیم هیات اراک پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 24 November 2021

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته دوم از دور برگشت فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه ۴ آذر ماه برگزار می‌شود و هشت تیم لیگ برتری در چهار دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که شهر قم میزبان مصاف رعد پدافند هوایی و هیات اراک است.

مسابقه دو تیم از ساعت ۱۵ چهارمین روز آذر ماه در تالار فرهمند موحد قم برگزار می‌شود، در حالی که رعد پدافند هوایی قم هم اکنون با پنج برد، سه باخت، ۲۳ بازی برده، ۱۷ بازی باخته، ۵۱ گیم برنده، ۳۹ گیم بازنده، ۱۶۶۳ پوئن کسب شده و ۱۵۲۲ پوئن واگذار شده در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده است.

این در شرایطی است که تیم‌ شهرداری شهر بابک مقتدرانه با هشت پیروزی صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر است و تیم چادرملو اردکان با شرایطی مشابه رعد پدافند هوایی قم رده دوم را در اختیار دارد و تیم هیات سیستان و بلوچستان نیز با همین عملکرد در رده چهارم ایستاده و در واقع این چهار تیم مدعیان رتبه‌های اول تا چهارم لیگ ۱۴۰۰ هستند.

تیم هیات اراک که در هفته نهم میهمان رعد پدافند هوایی قم است با چهار برد و چهار باخت در مکان پنجم ایستاده و تیم‌های توس‌مسیر مشهد، دانشگاه یزد و پروتئین ۹۹ البرز رتبه‌های ششم تا هشتم مسابقات این فصل لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور را در اختیار گرفته‌اند.

تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته هشتم این بازی‌ها میهمان تیم هیات سیستان و بلوچستان بود و در پایان یک دیدار سخت و نفس‌گیر با حساب ۳ بر ۲ مغلوب شد تا سومین شکست این فصل را بپذیرد، ضمن اینکه تیم هیات اراک در خانه خود میزبان شهرداری شهر بابک بود و بازنده میدان را ترک کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار