فوتسالیست‌های فردوس قم در دیدار خانگی هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر مقاومت البرز طلسم‌شکنی کردند.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 25 November 2021

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال فردوس قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خانگی خود از هفته یازدهم فصل 1400 لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان مقاومت البرز بود و برابر حریف در پایان 40 دقیقه رقابت حساس، نفس‌گیر و البته جذاب تن به تساوی پرگل 4 بر 4 داد.

این نتیجه برای نخستین‌بار در عملکرد فصل جاری فردوس قم رقم خورد، در حالی که فوتسالیست‌های فردوس از 10 بازی قبل چهار برد و 6 باخت در کارنامه داشتند و یکی از معدود تیم‌های لیگ برتری بودند که تا پایان هفته دهم تساوی در کارنامه نداشتند، بدین‌ترتیب طلسم مساوی نکردن فردوس در هفته یازدهم شکست.

نماینده فوتسال قم در این دیدار ابتدا دو بر صفر از تیم رده چهارمی مقاومت پیش افتاد اما در ادامه این تیم میهمان بود که چهار بار دروازه نماینده قم را باز کرد و سپس این شاگردان رضا زرخانلی در تیم فردوس بودند که دو گل دیگر وارد دروازه حریف کردند تا بازی با تساوی پرگل 4 بر 4 و تقسیم امتیازها به پایان برسد.

فوتسالیست‌های تیم فردوس قم که حالا از 11 مسابقه 13 امتیاز در کارنامه دارند و همچنان تیم رده هشتم جدول رده‌بندی این مسابقات هستند، تیمی که در دو هفته باقی مانده از نیم‌فصل نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید در مقابل قهرمان فصول اخیر لیگ برتر یعنی مس سونگون ورزقان و همچنین فرش‌آراء مشهد صف‌آرایی کنند.

فردوس قم در این فصل موفق به شکست تیم‌های فولاد زرند ایرانیان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و حفاری اهواز شده‌اند و نتیجه بازی برگزار نشده هفته نخست مقابل شهروند ساری نیز به نفع این تیم ثبت شده، تیمی که البته فاصله چندانی با رقبای پائین جدول ندارد و باید برای فرار از منطقه سقوط به فکر جمع‌آوری امتیازات بیشتر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار