استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر شهدا موجب رفع مشکلات جامعه می‌شود، گفت: آن‌هایی که در فضای مجازی، فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدای مدافع حرم را به سخره می‌گیرند، مصداق خسرالدنیا و الاخره هستند و عاقبت به شر خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 27 November 2021

به گزارش تابناک قم، هجدهمین یادواره یکصد شهید مسجد جامع قم جمعه شب، به همت پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه طی سخنانی در این مراسم با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده عنوان کرد: شهدا از جمله کسانی هستند که خدا را دوست دارند و خدا هم آن‌ها را دوست دارد و این رابطه متقابل موجب رشد و تعالی شده است که امروز هم در جامعه نیازمند ترویج این رابطه معنوی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر شهدا موجب رفع مشکلات جامعه می‌شود، افزود: آن‌هایی که در فضای مجازی، فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدای مدافع حرم را مورد هجمه قرار داده و به سخره می‌گیرند، مصداق خسرالدنیا و الاخره هستند و عاقبت به شر خواهند شد.

همچنین، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در این مراسم در مورد ویژگی‌های بسیجیان و همچنین تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ایراد سخن پرداخت. 

مداحی امیر عباسی، برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های دفاعی و امضای طوماری با عنوان دلنوشته‌ای به شهدا، از دیگر بخش‌های یادواره شهدای مسجد جامع قم بود.

خاطرنشان می‌شود، همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، فرماندهان سپاه و بسیج، اهالی محل و بسیجیان پایگاه شهدای مسجد جامع از جمله شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار