نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از برداشته شدن موانع عملیات جمع آوری ریل‌های متروکه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 05 December 2021

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی در برنامه گفت و گوی خبری سیمای نور گفت: در دیدار با مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در بحث قطار سریع السیر قم اصفهان و تهران و جمع‌آوری ریل‌های متروکه از خیابان‌های دورشهر تا جمکران به توافق رسیدیم.

وی افزود: با همکاری بانک‌ها در تهران و فروش اوراق مشارکت و تامین منابع داخلی از سوی شهرداری، ریل‌های متروکه جمع آوری و زمین آن‌ها به خیابان جمهوری متصل می‌شود.

سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به قم

نماینده مردم قم  به سفر رئیس جمهور به قم در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: در این سفر از سر گیری عملیات اجرایی طرح‌های نیمه کاره استان با حضور آقای رئیسی پیگیری می‌شود که فرودگاه قم یکی از مهم ترین این طرح هاست.

امیرآبادی گفت: قرار است برای تکمیل فرودگاه بین المللی قم، با همکاری دادگستری و دعوت از سرمایه گذار قبلی، یا سرمایه گذار دیگر، فعالیت عمرانی این طرح آغاز شود.

وی با بیان این که در جلسه نمایندگان مردم قم با رئیس جمهور، دو مسئله حق آبه‌های دشت مسیله و دریاچه نمک مطرح شد، گفت: امیدواریم با پیگیری مسئولان استان، برای حل این مشکلات نیز در سفر رئیس جمهور تصمیمات خوبی گرفته شود.

امیرآبادی همچنین به موضوع آلودگی‌های زیست محیطی و روز‌های آلوده اشاره کرد و گفت: به طور کلی قم، جزو شهری‌های آلوده کشور نیست و موارد مقطعی باید با شناخت سرمنشا آلودگی از سوی اداره کل محیط زیست استان، بر طرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار