معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در جلسه ستاد مقابله با کرونا، گفت: واکسیناسیون همچنان مهم ترین راه مقابله با کرونا است.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 13 January 2022

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان با اشاره به اینکه مسئولان استان در مواجهه با کرونا باید دقیق‌تر عمل کنند گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون همچنان مهم‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا است، همکاری و ترغیب مردم به واکسیناسیون در اولویت است.

حاجی‌زاده گفت: مهم‌ترین مصوبات این جلسه ابلاغ اجرای هوشمند واکسیناسیون کارکنان ادارات و جدی‌تر پیگیری شدن گام ششم طرح شهید سلیمانی است.

در این جلسه آخرین وضعیت ادارات دولتی، اصناف رانندگان تاکسی و توبوس و دانشگاه‌ها در حوزه واکسیناسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هم در این جلسه با بیان اینکه در شبانه روز گذشته فوتی کرونایی نداشته ایم، گفت: در این مدت ۳۱ بستری جدید، ۵ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه و ۹۹ بستری‌ کرونایی داشته ایم.

مصری گفت: آخرین آمار واکسیناسیون در استان ۷۳ درصد دز اول، ۶۰ درصد دز دوم و ۱۰ درصد دز سوم است.

وی افزود: با توجه به ابتلای ۷ نفر در استان به امیکرن و افزایش بیماران سرپایی باید اجرای دستورالعمل‌ها و استفاده از ماسک اولویت قمی‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار