دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از امضای توافق‌نامه بین ستاد ‌مبارزه با مواد مخدر و حوزه‌های علمیه خخبر داد و گفت: ‌‌‌طلاب درباره آسیب‌های مواد مخدر سخنرانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 16 January 2022

به گزارش تابناک قم، سردار اسکندر مؤمنی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: در زمینهٔ مقابله با مواد مخدر اقدامات و برنامه‌ریزی زیادی صورت گرفته است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر و لزوم آگاهی جوانان افزود: یکی از موضوعاتی که مورد تأکید است جلوگیری از ورود مواد از مرزها و همچنین پیشگیری مورد تأکید است.

وی با تأکید بر اینکه درمان معتادان و بازگشت به جامعه و توانمندسازی آن‌ها از جمله برنامه‌های مدنظر است، بیان کرد: در حوزه پیشگیری همکاری مناسبی با آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها انجام‌شده و همچنین توافق‌نامه‌ای با مدیر حوزه‌های علمیه داشتیم که سخنرانان درباره آسیب‌های مواد مخدر صحبت کنند.

سردار مؤمنی عنوان کرد: در حوزه نگهداری و درمان معتادان از ظرفیت خیران بهره می‌گیریم و در تهران، قم، مشهد، تبریز و برخی از استان‌ها خیران پای‌کار آمدند، هفته گذشته در استان قم مرکزی به همت یک خیر کلنگ زنی  شد که  در راستای درمان و نگهداری معتادان است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: مرکزی در استان قم به همت سپاه و بسیج در راستای درمان معتادان راه‌اندازی شد، باید از ظرفیت مردم و خیران در این زمینه به‌خوبی استفاده کرد تا بحث درمان به‌خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: کارهای زمین‌مانده زیادی داریم، درمجموع نسبت به گذشته شرایط بهتری داریم ولی برای موفقیت نیازمند اهتمام جدی‌تر و مشارکت مردم هستیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار