شعبان زاده گفت: فهرستی از سرعت‌کاه‌های غیراستاندارد تهیه‌شده و استانداردسازی آن ها آغازشده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 17 January 2022

به گزارش تابناک قم، حسین شعبان‌زاده ،سرپرست سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری قم گفت: اجرای خط‌کشی‌ها، اصلاح سرعت‌گیر‌ها و سرعت‌کاه‌ها در سطح شهر که به‌صورت غیرمنظم و غیراستاندارد نصب‌شده باشد، جزو اقدامات در دستور کار سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری است.

وی می گوید: معضل پارکینگ از دیرباز مشکلاتی را در قم به وجود آورده است و فضای پارکینگ‌ها در شهر به‌صورت پراکنده هستند.

به گفته سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم  در حال حاضر ظرفیت ۶ هزار جای پارک اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) مستقر است و در آینده چند پارکینگ دیگر به این ظرفیت افزوده می‌شود.

وی یکی از مشکلات پارکینگ‌های هسته مرکزی را توقف طولانی‌مدت برخی شهروندان دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی یکپارچه‌ای در این زمینه صورت گیرد.

شعبان‌زاده می گوید: در هنگام اوقات شرعی اوج ترافیک در ورودی و خروجی پارکینگ‌ها وجود دارد و عجله شهروندان در این ساعات مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی استانداردسازی سرعت‌گیر‌ها و سرعت‌کاه‌ها را موردتوجه قرار داد و گفت: فهرستی از سرعت‌گیر‌ها و سرعت‌کاه‌های غیراستاندارد تهیه‌شده و از روز‌های گذشته استانداردسازی آنان آغازشده است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با توجه به این که گل‌میخ‌ها به‌خصوص برای موتور‌ها خطرناک است، گل‌میخ‌های غیراستاندارد از سطح شهر جمع و در جای مناسب‌تری نصب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار