معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: شورای اطلاع‌رسانی قم در دوره جدید به دنبال رفع ضعف‌های موجود است.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 18 January 2022

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی‌زاده در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات امام حسن مجتبی (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت مبحث اطلاع‌رسانی، گفت: در شرایط کنونی اطلاع‌رسانی در موارد مختلف از مسائل ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اهمیت برگزاری منظم جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان، گفت: مصوبات این شورا دارای ضمانت اجرایی است.

حاجی‌زاده با اشاره به جایگاه شورای اطلاع‌رسانی به‌عنوان سازوکاری در جهت مدیریت افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم،گفت: این شورا یک ساختار قانونمند است و همه دستگاه‌های استان ملزم به پیگیری و اجرایی کردن مصوبات و تصمیمات آن هستند.

معاون استاندار قم با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت اثربخشی فعالیت‌های شورای اطلاع‌رسانی استان،گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود اعم از رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها، تشکل‌های مردمی، تریبون‌های نماز جمعه و جماعات جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده شود.

حاجی زاده مردم‌داری و شأن بالای مردم در دیدگاه نظام اسلامی را موردتوجه قرار داد و گفت: مسئولان تافته جدا بافته از مردم نیستند و دولت سیزدهم درصدد است تا با تقویت این رویکرد امید و اعتماد مردم به دولت و دولتمردان را افزایش دهد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قم گفت: این شورا در دوره جدید فعالانه به دنبال رفع ضعف‌ها و خلأ‌های موجود در عرصه اطلاع‌رسانی و شنیده شدن صدای مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار