مدیر سابق منطقه هشت شهرداری قم یکی از مشکلات پردیسان را واگذاری ساختمان‌ها و ملک‌های تجاری‌ها دانست و گفت: متأسفانه این مشکل بعد از سال‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 22 January 2022

به گزارش تابناک قم، محمد رمضانی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست منطقه هشت شهرداری قم، اظهار کرد: همیشه تیم خوب و ایجاد رفاقت در بین پرسنل باعث شده خیلی از کارها انجام‌شده و معاونان و مدیران بسیار دلسوزانه در این منطقه کار می‌کنند.

وی یکی از مشکلات منطقه را ساختمان‌ها و املاک تجاری‌ها دانست و افزود: متأسفانه این مشکل بعد از سال‌ها هنوز تعیین تکلیف نشده است و امیدواریم لایحه‌ای که برای واگذاری تجاری موقت به صحن شورای اسلامی رفته به‌زودی تصویب‌شده و بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

مدیر سابق منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: مشکلات این منطقه با برخی از نهادها هنوز باقی بوده که اگر صورت گرفته بود، بودجه منطقه به‌صورت کامل محقق می‌شد.

وی در ادامه دوباره به همدلی پرسنل شهرداری در این منطقه اشاره و ابراز کرد: باوجود همه مشکلاتی که در این منطقه وجود داشته ما توانستیم با کمک یکدیگر، بخشی از مشکلات منطقه را ساماندهی کنیم، این منطقه داری پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های زیادی است که در آینده بیشتر نیز خواهد شد.

رمضانی تأکید کرد: این منطقه از نظر نیروی انسانی شرایط خوبی داشته و بیش از ۹۰ درصد پروژه‌ها نیز در مرحله اتمام بوده و شرایط بودجه و درآمدی منطقه نیز قابل‌قبول و خوب است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار