معاون توسعه مدیریت منابع انسانی راهداری و حمل و نقل جاده ای قم از بررسی میدانی موضوع سرقت نرده و حفاظ های پل عابر پیاده کمربندی امام علی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 22 January 2022

به گزارش تابناک قم، سرقت نرده‌ها و حفاظ‌های پل عابر پیاده کمربندی امام علی شهر قم مشکلاتی را برای تردد به وجود آورده است موضوعی که شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این مشکل است.

شهروند خبرنگار ما گفت: سارقان تمامی نرده‌ها و حفاظ‌های پل عابر پیاده در کمربندی امام علی رو به روی محله شیخ آباد شهر قم را به سرقت برده اند و عبور از این پل بسیار خطرناک و موجب نگرانی اهالی این منطقه شده است.

با پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان ، پلیس راه استان قم در این خصوص از  مکاتبه با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای  رفع هر چه سریعتر نقص نرده ها و حفاظ های پل عابر پیاده کمربندی امام علی خبر داد.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم هم درخصوص آسیب های وارده به پل  عابر پیاده کمربندی امام علی  گفت: به محض وصول گزارشات ارسالی در خصوص سرقت و تخریب قطعاتی از پل های عابر پیاده جاده ای نسبت به بازدید میدانی وبررسی شدت خسارات اقدام می شود.

محمدرضا قدسی گفت: پس از بررسی میدانی آسیب های وارده، نسبت به مکاتبه و الزام پیمانکار متولی صیانت از پل، به تعمیر و رفع خسارات وارده اقدام می گردد.

به گفته او باتوجه به تعهدات پیمانکار بهره بردار ، هرگونه خسارت وارده به پل  تحت هر عنوان باید در اسرع وقت رفع و نتیجه درقالب مستندات قبل و بعد اقدامات صورت گرفته، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در پایان گفت: امید است در سایه ارتقای سطح فرهنگ عمومی و همچنین نظارت هرچه بیشتر دستگاه های متولی شاهد کاهش حداکثری این قبیل اقدامات هنجار شکن( سرقت و تخریب ابنیه جاده ای ) که موجب به مخاطره افتادن جان و‌مال هموطنان  است باشیم.

در ادامه فیلمی از شهروند خبرنگار در خصوص سرقت نرده‌ها و حفاظ‌های پل عابر پیاده کمربندی امام علی شهر قم مشاهده می کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار