اعضای شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور امروز با مدیر حوزه های علمیه دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 23 January 2022

به گزارش تابناک قم، اعضای شورای عالی کنگره شهدای روحانی کشور، پیش از ظهر امروز، با حضور در مدرسه علمیه معصومیه ضمن دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این کنگره ارائه دادند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها به ارائه گزارشی از فعالیت کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور طبق منویات رهبرانقلاب پرداخت و گفت: این ستاد بیش از دو دهه با ۳۵ کنگره استانی و ۱۷۱ یادمان شهدا در حال فعالیت بود که به خاطر کرونا تعطیل شد.

حاجی صادقی در ادامه به تاکید رهبرانقلاب پیرامون اثرگذاری بیشتر کنگره شهدای روحانی اشاره و بیان کرد: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتیم ایشان بر اثرگذاری و هدفمند بودن کنگره تاکید داشتند و بیان کردند این مراسم در قم برگزار شود.

در ادامه این دیدار سردار محبی، معاون فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران به ارائه گزارشی از فعالیت هنری و تبلیغی کنگره ۴ هزار شهید روحانی پرداخت و بیان کرد: این مراسم اول اسفند، با سخنرانی رئیس جمهور محترم در مصلی قدس، شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور هم با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی با بیان نکاتی خواستار طراحی قسمت ویژه در خبرگزاری حوزه جهت پوشش خبری و انتشار مطالب کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه به ضرورت برگزاری مسابقه سراسری اشاره کرد و گفت: باید با همفکری بیشتر و با کمک نهاد و مراکز حوزوی این کنگره به طور ویژه به صورت وبینار و سراسری برگزار شود.

آیت الله اعرافی  با اشاره به تجلیل از شهدای روحانیون و درج وصایای آن‌ها در مجلات، گفت: باید پایان نامه‌هایی در این زمینه نوشته شود و شهدای روحانی که از لحاظ علمی و تبلیغی فعال بودند به طلاب معرفی شوند.

 در این دیدار جمعی از مسئولین حوزه و سپاه پاسداران حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار