همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، 110 سری کمک جهیزیه هر کدام به ارزش 30 میلیون تومان به نوعروسان کمیته امداد استان قم اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 24 January 2022

به گزارش تابناک قم، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان حدیث شریف اِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَلا ناسینَ لِذَکْرِکُمْ از حضرت ولیعصر (عج) گفت: آنحضرت خودشان به شیعیان فرموده اند که ما در رسیدگی و سرپرستی شما کوتاهی نکرده و یاد شما را از خاطر نبرده‌ایم.

وی خطاب به نوعروسان حاضر در مراسم تأکید کرد: شما که در این زمان و مکان مقدس پیمان ازدواج خود را می بندید مورد عنایت آنحضرت هستید و باید آن را قدر بدانید.

مسعودیان سبک زندگی و همسرداری حضرت زهرا (س) را دانشگاهی برای نوعروسان دانست و تصریح کرد: نوعروسان باید آنحضرت را الگوی زندگی خود قرار دهند و درس بگیرند.

محمدکاظم پورامینی قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم با اشاره به عصر حاضر که عصر انتظار ظهور امام زمان (عج) است گفت: باید به گونه ای زندگی کنیم که رضایت و خوشنودی حضرت را به دست آوریم.

وی با تأکید بر اینکه ما هر چه داریم از آنحضرت است از نوعروسان خواست تا سبک زندگی مهدوی را در تمام امور خود به ویژه تربیت فرزندان سرلوحه قرار دهند تا تحولات عمیق و برکات آن را شاهد باشند.

در این مراسم 110 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان قم شامل 5 قلم کالا از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی اتوماتیک، تلویزیون ال ای دی، اجاق گاز، و جارو برقی، هر کدام به ارزش 30 میلیون تومان اهدا شد.

در پایان مراسم نیز به نوعروسان با مهریه کم و دارای اسامی فاطمه و زهرا هدایای ویژه ای تقدیم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار