«نرم افزار همراه جامع قرآنی» در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور رونمایی شد. این نرم افزار اولین و جامع‌ترین نرم افزار قرآنی به منظور پژوهش و تفسیر قرآن کریم است.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 25 January 2022

به‌گزارش تابناک قم، حجت الاسلام اکبر راشدی‌نیا، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در مراسم رونمایی از «نرم افزار همراه جامع قرآنی» گفت: این نرم افزار اولین و جامع‌ترین نرم افزار قرآنی به منظور پژوهش و تفسیر قرآن کریم است که یک بسته کامل و آسان برای فعالین قرآنی در آن قرار داده شده است.

راشدی‌نیا در ادامه با اشاره به بیش از ۵ میلیون برچسب گذاری های انجام شده در «نرم افزار همراه جامع قرآنی» افزود: یک فرهنگ جامع موضوعی است طوری که در آن بیش از ۲۵۰ هزار موضوع از قرآن کریم استخراج و دسته‌بندی شده است و کاربران با یک جستجوی ساده می‌توانند آیات وابسته به موضوع مورد نظر خودشان را بدست آورند.

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور افزود:این نرم افزار موبایلی بصورت رایگان در برنامه موبایلی بازار و گوگل پلی برای استفاده عموم قرار داده شده است.

همچنین در این برنامه موبایلی ۱۲۲ ترجمه به ۳۲ زبان معروف دنیا قرار گرفته و ۲۶۰ عنوان تفسیر شیعه و سنی در بیش از ۱۶۰۰ جلد کتاب قرار داده شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار