رئیس انجمن سینمای جوانان استان قم از برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم وعکس هم‌زمان با سراسر کشور در استان قم خبر داد و گفت: برنامه‌های این جشنواره از دوشنبه آغاز و تا پنج شنبه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 25 January 2022

به گزارش تابناک قم، رضا ابوذر از برگزاری نوزدهمین هفته فیلم و عکس در قم خبرداد و اظهار کرد: امسال این برنامه با محوریت انجمن سینمای جوانان کل کشور به صورت خودجوش برگزار می شود.

وی با اشاره به از بین نرفتن ویروس کرونا در سطح کشور و رعایت شیونامه‌های بهداشت بیان کرد: این مسئله موجب شد که شرایط رقابتی در برگزاری این برنامه  نداشته باشیم.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان قم اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه حاکم در جامعه برنامه ریزی شد که استان ها با شیوه ای خاص و به صورت محدود نسبت به برگزاری این برنامه اقدام کنند و استان قم نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه های نوزدهمین هفته فیلم و عکس از روز دوشنبه سوم بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و با توجه به تغییر رنگ وضعیت کرونایی استان قم از آبی به زرد تصمیم گرفته شد از بانوان فیلم ساز که شمار محدودی را تشکیل می دهند به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برای اکران فیلم های تولید شده توسط ایشان در یکسال اخیر در موسسه چگونه دعوت شود.

ابوذر اضافه کرد: سه شنبه بعد از ظهر نیز ساعت 16 تا 18 اکران و نقد و بررسی  فیلم مستند (فانوسی روی آب) به کارگردانی داوود جلیلی در خانه شهیدان زین الدین صورت می گیرد و همچنین از پوستر پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان نیز رونمایی می شود.

وی اضافه کرد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز ساعت 16 تا 18 در سینما آیه اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران صورت می گیرد و همچنین نمایشگاه عکسی نیز در گالری انجمن سینمای جوانان قم برگزار می شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم خاطرنشان کرد: در حین برگزاری این برنامه ها دیدار بانوان فیلم ساز با مادر یکی از شهدای شاخص قمی را خواهیم داشت و چهارشنبه صبح نیز ورگشاپ کارگردانی مستند با حضور علاقمندان برگزار می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار