طرح پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی با استفاده از کد QR طی مراسمی توسط معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور در استان قم رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 26 January 2022

به گزارش تابناک قم، محسن مسعودیان راد در مراسم رونمایی از کد QR طرح پرداخت آنلاین صدقات و کمک‌های مردمی کمیته امداد استان قم که در این اداره‌کل برگزار شد، با بیان اینکه ۱۰۵ کدQR در سطح استان به شکل‌های گوناگون نصب شده است، اظهار کرد: دسترسی آسان و سریع پرداخت آنلاین، جلوگیری از رسوب درآمدها در حساب‌های امدادی، کاهش زمان پرداخت کمک‌ها به مددجویان و کاهش هزینه های اجرایی از جمله فواید و مزایای این طرح است.

وی با اشاره به اینکه هر شخصی در هر نقطه از کشور که قصد مساعدت به محرومان استان قم را داشته باشد می‌تواند با استفاده از این کد کمک‌های مالی خود را واریز کند، افزود: پس از صدور فرمان مقام معظم رهبری درباره رزمایش کمک‌های مومنانه، شاهد رشد بسیار خوب در درآمدهای مردمی و کمک خیرین به مددجویان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: با استفاده و راه‌اندازی این طرح که در سراسر کشور نیز آغاز شده است، نیکوکاران می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را به وسیله تلفن همراه هوشمند خود از طریق کدQR نصب شده بر صندوق های صدقات، پرداخت کنند.

 حبیب‌الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه توسعه، با حضور و مشارکت مردم شکل می‌گیرد گفت: ماموریت ما در حوزه خیر و احسان بر مبنای مشارکت مردمی است.

وی با بیان اینکه بدون حضور مردم و مردم باقری نمی‌توان کار خیر و احسان انجام داد افزود: مردم کار خیر و احسان را در گذشته به خوبی انجام داده‌اند و از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود و ما هم در کنار آنها هستیم.

آسوده با تاکید بر اینکه مردم به کمیته امداد اعتماد دارند ادامه داد: بنده مصمم هستم که بر مدار مردمی کردن امور در کمیته امداد حرکت کنم.

در ادامه این مراسم، دفتر قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم «مصطفی نبی لو» با حضور  همسر و فرزند این شهید والامقام افتتاح و راه‌اندازی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار