فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارق مامورنما حرفه‌ای و اعتراف به ۷۰ فقره سرقت دوچرخه در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 27 January 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در پارکینگ منازل مسکونی در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری «۱۷ قدمگاه» شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحقیق از شکات مطلع شدند که سارق تحت عنوان مامور ادارات مختلف زنگ درب منازل را زده و پس از وارد شدن به پارکینگ و همچنین حیاط خانه‌های مسکونی اقدام به سرقت دوچرخه می‌کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۷۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد، گفت: در این خصوص یک نفر مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مامور ادارات مختلف، کارت شناسایی آنان را رویت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 5410207

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار