تولیت آستان حضرت معصومه گفت: نظام اسلامی مورد بغض دشمنان است و ما از این موضع خصمانه علیه مسلمانان و ایران نه تنها ناراحت نیستیم بلکه نشانه حقانیت خود می‌دانیم.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 21 May 2022

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار شاه سید احمد بخاری امام جمعه و تولیت مسجد جامع دهلی و جمعی از علمای هند و بنگلادش با بیان اینکه رابطه ایران و

هند ریشه در عمق تاریخ دارد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب درباره هند نگاه و توجه ویژه‌ای دارند و در رابطه با نهضت مردم هند کتابی را تالیف کرده‌اند.

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: ایران اسلامی همان‌طور که مورد علاقه شما و مردم هند است مورد بغض دشمنان است و ما از این موضع خصمانه دشمنان علیه مسلمانان و ایران نه تنها ناراحت نیستیم بلکه این را نشانه حقانیت خود

می‌دانیم زیرا در قرآن کریم در وصف پیامبر(ص) فرمود که ایشان با دشمنان با شدت و با مسلمانان نیز رحیمانه برخورد می‌کرد.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید بنده خدا باشید و از دشمنان و طاغوت اجتناب کنید افزود: وظیفه همه ما و شما است که برای توسعه و تحکیم روابط و حفظ منافع دو کشور براساس اسلام و دین پیامبر اعظم(ص) تلاش کنیم.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: دعا وظیفه همه ما است ولی باید همراه با عمل صالح و اقدام باشد و خداوند ما را به جهاد فرا خوانده است تا با تلاش و مجاهدت در راه خدا مناسبات بین خود را تحکیم ببخشیم.

در پایان این دیدار نیز نشان حرم حضرت معصومه (س) و هدایای متبرک فاطمی توسط آیت‌الله سعیدی به این هیات از کشور هند اعطا شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار