فرماندار شهرستان کهک با اشاره به استاندارد نبودن جاده پردیسان به کهک گفت: حدود 600 میلیارد تومان اعتبار برای ۴ بانده‌شدن این جاده نیاز است که این اعتبار تامین شده و در هفته‌های آتی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ 21 May 2022

به گزارش تابناک قم، علی‌رضا گلچین پور با اشاره به تصادف امروز یک دستگاه کامیون با خودروی پژو ۲۰۶ ضمن تسلیت به خانواده قربانیان تصادف مذکور اظهار کرد: بر اثر این تصادف در محور کهک پردیسان، متاسفانه ۴ نفر فوت کرده و ۲ نفر نیز مصدوم شدند که مقصر اصلی این حادثه طبق اعلام پلیس راهور، راننده پژو ۲۰۶ بوده است.

وی بیان کرد: اگر خودرویی که در این محور تردد می‌کند، مقداری انحراف به سمت چپ یا راست پیدا کند، به دلیل باریکی جاده و نبود علایم راهنمایی و شرایط مناسب جاده استاندارد منجر به حادثه می‌شود.

فرماندار شهرستان کهک عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مسئولین در ماه‌های اخیر همین موضوع بوده است و با توجه به اهمیت آن در طول چهار ماه گذشته، جلسات و پیگیری‌های متعددی صورت گرفته که با دستور مستقیم استاندار قم ۶۰ میلیارد تومان طی دو مرحله برای میدان اصلی ورجان که بسیار خطرناک بود، تامین اعتبار شد. با افزایش مناسب عرض جاده، طراحی آن کامل شده که پس از آزادسازی‌های لازم به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جاده پردیسان-کهک باید دارای استانداردهای لازم باشد، افزود: ما به اداره کل راه و شهرسازی استان قم کتباً اعلام کرده‌ایم که با توجه به ترافیک بالای مسیر و استفاده گردشگران از این جاده باید دارای دو باند رفت و دو باند برگشت به صورت استاندارد و با نصب چراغ نور در بین مسیر رفت و برگشت باشد.

گلچین‌پور اضافه کرد: طی جلساتی که با مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم برگزار شد و پیگیری‌های پس از آن از مرکز، نتیجه این بود که حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۴ بانده‌شدن این جاده نیاز است. این اعتبار تامین شده و ان شاءالله در هفته‌های آتی از سمت پردیسان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار