همایش ائمه جمعه و جماعات به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره 4000 شهید روحانی به همت ناحیه مقاومت امام حسن(ع) با سخنرانی نماینده مردم قم در مجلس، در پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 22 May 2022

به گزارش تابناک قم، همایش ائمه جمعه و جماعات به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره شهدای روحانی به همت ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پردیسان قم برگزار شد.

ذوالنوری در این همایش عنوان کرد: دفاع مقدس ما یک نبرد نامتقارن بود چراکه در همه ابعاد فیزیکی، تاکتیک، تجهیزات، تسلیحات، پشتیبانی‌های جهانی و تبلیغات دشمن بر ما برتری داشت.

وی ادامه داد: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس عوامل غیرمادی و معنوی بود و فقدان آن در جبهه دشمن علت شکست و اضمحلال آن بود؛ ایمان، ولایتمداری، خداباوری، دنیا گریزی، آخرت گرایی، وحدت کلمه، صبر و استقامت از جمله این عوامل بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: هر زمانی که این عوامل تقلیل پیدا کند امکان شکست ما فراهم می شود به همین علت دشمن در این زمینه برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به خاطره ای از شهید والامقام محمد جهان آرا گفت: شهید جهان آرا خطاب به نیروهایش می گفت ایمانتان سقوط نکند، اگر شهر سقوط کند می‌شود آن را پس گرفت اما اگر ایمانتان سقوط کند نمی شود.

در پایان این همایش حجت‌الاسلام ذوالنوری به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار