دبیر هیات بدمینتون استان قم با اشاره به افزایش شدید هزینه‌های اقلام ورزشی گفت: بدمینتون استان از معدود ورزش‌هایی است که تیم لیگ برتری دارد که سابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی لیگ را داشته و امیدواریم مجموعه مدیریت عالی ورزش استان و بخش‌های دیگر بیش از پیش حامی این رشته ورزشی برای کسب مقام‌های قهرمانی باشند.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 30 June 2022

به گزارش تابناک قم، علی فرجی با اشاره به آسیب‌ها و اثرات بیش از دوسال شرایط و محدودیت‌های کرونایی بر ورزش کشور خصوصا بدمینتون اظهار کرد: با وجود این محدودیت‌ها در هیات بدمینتون استان تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شرایط قهرمانی در تیم‌های لیگ برتری بدمینتون استان حفظ شود و هر روز پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

وی با اذعان به اینکه پس از دو سال حضور در لیگ برتر و کسب مقام های قهرمانی و نائب قهرمانی، برای سال سوم انتظار کمک و همیاری تمام ظرفیت های استان را داریم تصریح کرد: بدمینتون استان از معدود ورزش‌هایی است که تیم لیگ برتری دارد که سابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی لیگ را داشته و امیدواریم مجموعه مدیریت عالی ورزش استان و بخش‌های دیگر بیش از پیش حامی این رشته ورزشی برای کسب مقام‌های قهرمانی باشند.

دبیر هیات بدمینتون استان قم با اشاره به حضور تیم بدمینتون استان در لیگ برتر با عنوان رعدپدافند در دو دوره اخیر تصریح کرد: احتمال این وجود دارد که امسال با عنوان رعد پدافند در لیگ حاضر نشویم ولی قطعا تمام سعی‌مان این است که روی سکو قرار گیریم.

وی به آغاز مسابقات لیگ برتر از هفتم مردادماه اشاره کرد و افزود: هزینه‌های زیادی برای اعزام تیم به مسابقات لیگ برتر وجود دارد، هزینه های خرید توپ تقریبا نسبت به سال گذشته سه برابر شده و هر قوطی توپی که برای یک جلسه تمرین استفاده می شود نزدیک به یک میلیون تومان برای هیات هزینه دارد و این کار را برای ادامه فعالیت پرقدرت بازیکنان لیگ برتری سخت کرده است.

فرجی در ادامه سخنان خود به شرایط فعلی هیات بدمینتون استان و ظرفیت‌های موجود بدمینتون اشاره و خاطرنشان کرد: با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان قم هیات بدمینتون استان دارای زمین ساحلی بدمینتون شد که این اتفاق برای نخستین بار در مرکز کشور رخ داده درصورتی که همیشه بدمینتون ساحلی در شمال و جنوب کشور و شهرهای ساحلی فعال بوده است.

وی با اشاره به برنامه این هیات برای آماده‌سازی زمین بدمینتون در بوستان‌های شهر گفت: خط کشی زمین بدمینتون بوستان های گلباران و زین الدین و همچنین نرگس و نجمه برای قسمت همگانی انجام شده که با استقبال مردم مواجه شده ولی انتظار ما از شهرداری این است که همراهی بیشتری برای توسعه بدمینتون در بوستان‌های شهر داشته باشد.

دبیر هیات بدمینتون استان قم از برگزاری دو دوره مربیگری بین المللی شاتل تایم در بخش بانوان و آقایان در استان خبر داد و افزود: این دوره مربیگری در بخش بانوان با حضور ۸۰ نفر برگزار شد و افردا حاضر در آن اکثرا در کمیته های هیئت عضو شدند. شاتل تایم آقایان و کلاس مربیگری و داوری درجه ۳ بدمنیتون نیز از دیگر اقدامات آموزشی در ۶ ماه اول سال است.

وی با بیان اینکه در بخش قهرمانی محمد معین خاکی تنها ملی پوش استان نزدیک به دوماه به کمپ سیستان اعزام شده است و رنکینگ جوانان بجنورد اولین رویدادی است که اعزام خواهد شد تصریح کرد: تیم های پایه دختران و پسران بدمینتون نیز فعال هستند و طبق تقویم تمرینات و بازی های تدارکاتی آنها در جریان است؛ ۱۶ و ۱۷ تیرماه نیز مسابقات چهار جانبه پسران و ۱۸ و ۱۹ تیر ماه هم مسابقات چهار جانبه دختران در بخش خردسالان و نوجوانان در استان برگزار خواهد شد و تیمهای استان برای حضور پرقدرت در قهرمانی کشور خردسالان و المپیاد استعدادهای نوجوانان آماده می شوند.

فرجی از میزبانی مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور خردسالان پسر در ۳۱ مرداد و ۴ شهریور در استان قم خبر داد و افزود: همچنین در نیمه دوم امسال هم میزبان رنکینگ جوانان پسر خواهیم بود و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با سرمایه‌گذاری در رده پایه در آینده درخشش خوبی در بدمینتون استان داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار