معاون استاندار قم با اشاره به آماده‌سازی اراضی ۳۲ هکتاری پردیسان گفت: حدود ۲۸۰ خانه در حریم دکل فشارقوی برق شناسایی‌شده که در نقطه هدف اصلی جهت جابه‌جایی به اراضی ۳۲ هکتاری است.
کد خبر: ۱۰۵۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 30 June 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی در جلسه ستاد بازآفرینی استان که در سالن جلسات سازمان قطار شهری برگزار شد اظهار داشت: ضوابط و قوانین مرتبط با بازآفرینی شهری باید به نحوی تدوین شود که قابل‌استفاده برای عموم مردم باشد.

وی با اشاره به بلوک‌های مستعد جهت تهاتر در بازآفرینی شهری، گفت: در حال حاضر روش و معیار کلی در این زمینه وضعیت مشخصی ندارد و از طرفی مدیریت استان با فریز، بسته نگه‌داشتن و حبس اراضی و پلاک‌ها در این طرح‌ها مخالف است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ضرورت تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در امور مربوط به بازآفرینی شهری را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تأمین زیرساخت آب، برق و گاز تا ورودی اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری شهرک پردیسان بر عهده شرکت‌های خدمات رسان است.

وی یادآور شد: در حال حاضر هم‌افزایی و همدلی مطلوبی در بین مجموعه مدیریت استان و شهرداری قم در خصوص طرح‌های بازآفرینی شهری وجود دارد که باید از این فرصت نهایت استفاده انجام بگیرد.

معتمدی با اشاره به آماده‌سازی اراضی ۳۲ هکتاری شهرک پردیسان گفت: هم‌اکنون حدود ۲۸۰ خانه در حریم دکل فشارقوی برق شناسایی‌شده که در نقطه هدف اصلی جهت جابه‌جایی به اراضی ۳۲ هکتاری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار