مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س) از برگزاری مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره هلهله فرشته ها با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 02 July 2022

به گزارش تابناک قم، علی امیدواریان امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری چهاردهمین جشنواره هلهله فرشته ها بیان کرد: امسال نیز همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و روز ازدواج نیز جشنواره هلهله فرشته‌ها روز جمعه دهم تیر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره مجتمع امام خمینی گلزار شهدای علی بن جعفر در نظر گرفته شده است، گفت: در این جشن با شکوه که با اجرای کاظم احمد زاده همراه خواهد بود، از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و حجت الاسلام محمدبرمایی بهره مند خواهیم شد.

دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها از قرائت قرآن توسط استاد حامد علیزاده از قاریان بین المللی در این برنامه خبر داد و گفت: در این مراسم صابر خراسانی در در وصف این ازدواج مبارک به شعرخوانی و حاج سید مهدی میرداماد و کربلایی جواد مقدم به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه از عموم مردم و علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این جشن دعوت به عمل آمده است، یادآور شد: جشن هلهله فرشته‌ها از سینمای نور استان قم، شبکه افق و همچنین فضای مجازی در آپارات و اینستا به آدرس ya-zahra-qom پخش خواهد شد.

امیدواریان با بیان اینکه همزمان با جشن هلهله فرشته‌ها 110 زوج زندگی مشترک خود را آغاز خواهند کرد، گفت: یکی از برنامه‌های هیأت یا زهرا تهیه جهیزیه کامل برای 110 زوج نیازمند است که در این جشن نیز از کمک های خیرین و مردم نوع‌دوست برای تامین جهیزیه‌ها بهره مند خواهیم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار