مسوول انجمن مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان داشت:عمده فعالان حوزه طراحی لباس در ایلام با مشکلات متعددی نظیر مالی، دریافت مجوز و نداشتن بازار فروش محصولات مواجه هستند.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 07 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ اسما یوسف زاده افزود:  بازدید و استقبال از آثار این نمایشگاه دور از انتظار بوده و بیانگر نیاز مردم به پوشاک بومی و ایرانی، اسلامی با رویکرد عفاف و حجاب است.

وی گفت:  استقبال از این نمایشگاه که بصورت تخصصی مد و لباس و در حوزه عفاف و حجاب برای نخستین بار برگزار شده در حدی بوده که بسیاری از بازدیدکنندگان درخواست تمدید زمان نمایشگاه را داشته و تاکنون طراحان شرکت کننده سفارش فراوانی را پذیرفته اند.

یوسف زاده بیان داشت: یکی از مهمترین علت های این مساله محدود بودن این لباس ها در بازار بوده که موجب شده مردم خود به خود به لباسهای غیر بومی روی بیاورند.

وی گفت:  لباس های با طرح سنتی پیش از این هزینه بالایی داشت ولی شرکت کنندگان در این نمایشگاه سعی کرده با قیمت مناسب برای محصولات خود قدرت خرید مردم از نمایشگاه را افزایش دهند.

وی ادامه داد: این در حالی است که چنانچه این افراد مورد حمایت قرار بگیرند و از تسهیلات لازم برخوردار و نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات خود داشته باشند فعالیتهای بیشتری داشته و مخاطبان بیشتری را جذب آثار خود خواهند کرد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار