فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: یادواره ملي شهید نوروز علی یزدانخواه " شهید شاخص جامعه کارگری کشور " دی ماه با حضور و سخنرانی مسئولین و فرماندهان کشوری در ساري برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 07 July 2022

به گزارش تابناک مازندران، جمعي از دست اندرکاران و اعضاي ستاد یادواره بزرگداشت شهید نوروز علی یزدانخواه " شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی کشور در سال ۱۴۰۱ " با فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي استان و نیز خانواده معزز شهید یزدانخواه همراه بود، ضمن اهدای لوح زرین اولین جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارگری مازندران به خانواده این شهید والامقام، از پوستر تصاویر شهید شاخص جامعه کارگری کشور در سال جاري نیز رونمايي شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه این دیدار از برگزاری یادواره ملی شهید یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی در دی ماه سال جاری در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یادواره دیگری هم در شهر فریدونکنار در زادگاه این شهید برگزار می شود.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه به ویژه قشر کارگری، افزود: تلاش سپاه و مجموعه بسیج کارگری رصد و پایش و احصای مشکلات این قشر با استفاده از ظرفیت مدیران و متولیان این بخش است.

سردار مسلمی در ادامه قشر کارگری را یکی از اقشار تاثیر گذاردر جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا یک کمیسیون تخصصی و ویژه در مجموعه کارگری استان تشکیل بدهیم و با دعوت از مدیران و متولیان تشکل های کارگری، مشکلات این قشر در حوزه معیشتی ،درمان و به ویژه امنیت شغلی برطرف کنیم.

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به اینکه هر ساله یک شهید از جامعه کارگری به عنوان شهید شاخص استان و کشور معرفی می‌شود، گفت: امسال شهید نوروز علی یزدان‌خواه از شهرستان فریدونکنار به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی کشور انتخاب شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره اینکه در راستای یادواره شهدای جامعه کارگری استان پنج یادواره برگزار می شود، اضافه کرد: سه یادواره در شهرهای تنکابن، بابل و نکا برگزار می شود.

حسینیان از برگزاری یادواره ملی شهید شاخص کارگری در نهم دی ماه سال جاری در ساری خبر داد و گفت: شهید نوروز علی یزدانخواه از شهدای فریدونکنار است و یک یادواره در زادگاه این شهید برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا از چاپ و نشر کتاب این شهید هم خبر داد و خاطرنشان کرد: کتاب صوتی زندگینامه شهید یزدانخواه نیز تولید خواهد شد.

به گفته حسینیان فیلم کوتاه و مستند تلویزیونی پیرامون زندگی شهید یزدان‌خواه نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار