تابناک-مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: به لطف الهی از نخستین روزهای زلزله حضور طلاب و روحانیون بسیجی در مناطق زلزله‌زده غرب استان بسیار دلگرم کننده بوده و این قشر فعال و توانمند تا آخرین لحظه در کنار زلزله‌زدگان هستند.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ 07 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حجت الاسلام موسی پولادی با اعلام این خبر افزود: پس از وقوع زلزله بامداد شنبه یازدهم تیرماه جاری طلاب و روحانیون بسیجی در قالب گروه های جهادی در مناطق آسیب دیده حضور یافتند و برای تسکین آلام مردم دست به کار شدند.
وی بیان داشت: گروه های جهادی با اهتمام جدی برای کمک به آسیب دیدگان زلزله از همان لحظات ابتدایی حادثه در کنار مردم حاضر شدند و با نصب چادر، کانکس، بیمارستان صحرایی، آواربرداری و توزیع اقلام سرمایشی و همچنین غذای گرم به یاری زلزله زدگان شتافتند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: در کنار نیروهای جهادی، مسوولان و نیروهای خدمات رسان، طلاب، روحانیون و علمای استان نیز تا آخرین لحظه در کنار مردم آسیب دیده حضور دارند.
حجت‌الاسلام پولادی ابرازداشت: طلاب و روحانیون علاوه بر عرصه های عمرانی و سازندگی در رابطه با بحث های فرهنگی نیز بسیار فعال هستند و حضور این عزیزان به خصوص در بازگشت روحیه امید به آینده در بین زلزله زدگان به خصوص نسل جدید بسیار موثر بوده است.
وی همچنین با اشاره به تخریب صد درصدی منازل مسکونی در سایه خوش و برخی روستاهای حادثه دیده غرب هرمزگان اظهارداشت: منازل روستاهای سایه خوش و کلاتو به طور ۱۰۰ در صد تخریب شده است و منازلی هم که فرو نریخته، قابل سکونت نیست و در سایر روستاها هم وضعیت مشابهی حاکم است
حجت‌الاسلام پولادی با قدردانی از حضور خیران، مردم، مسوولان کشوری و استانی، نیروهای مسلح، گروه های جهادی، نیروهای خدمات رسان، از حضور اصحاب رسانه در کنار مردم زلزله زده مردم غرب هرمزگان هم قدردانی کرد و گفت: رسانه ها بخش اعظم عملکردها را منعکس می کنند و در این شرایط سخت در کنار مردم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار