فرماندار قم با اشاره به اینکه تعطیلی و پلمب نانوایی‌ها بزرگ‌ترین ابزار نظارتی است، گفت: متاسفانه تخلف‌ها در برخی از نانوایی‌ها افزایش یافته و درپی آن شاهد افزایش شکایت‌های مردمی نیز بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 31 July 2022

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان در این خصوص با تاکید بر اینکه رسیدگی به شکایت‌های مردمی منجر به پلمب و جریمه واحد متخلف می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افزایش این تخلف‌ها اختلاف قیمت آرد یارانه‌ای و آرد آزاد است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نیروهای بسیج در کارخانه‌های آرد استان مستقر شده‌اند، اظهار کرد: همچنین مقرر گردید تمامی مقادیر خروج آرد از قم با مجوز انجام شود.

وی با بیان اینکه خودروهای حامل آرد که بارنامه نداشته باشند توقیف خواهند شد، عنوان کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه خروجی آردی از شبکه تا نانوایی را نداریم.

فرماندار قم افزود: پس از رسیدن آرد به نانوایی‌ها، توسط سازمان بازرسی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق اصناف پیگیری‌های لازم و فرآیند قانونی برخورد با تخلفات انجام می‌شود.

حدود ۹۰۰ نانوایی در سطح شهر و مناطق مختلف استان قم فعال است و نانوایان در این استان انواع نان های مورد علاقه مردم را تولید می‌کنند. 

پنج کارخانه تولید آرد در قم فعال است و میزان آرد مصرفی نانوایی‌ها در این استان در هر ماه بیش از ۱۰ هزار تُن است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار