استاندار قم از شهرستان جعفرآباد بازدید و در دیداری چهره به چهره با مردم این شهرستان، از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت و مصوبات سفرهای پیشین را پیگیری کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 31 July 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاهچراغی ضمن بازدید از شهرستان جعفرآباد، با حضور در مسجد و حسینیه این شهر جعفریه، با مردم این شهر  دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در بازدید از روستای پاجیان و بازدید از پایگاه آتش‌نشانی این روستا نیز طی تماسی با معاونت عمرانی وزیر کشور، تکمیل تجهیزات این پایگاه را پیگیری کرد.

استاندار قم همچنین ضمن هماهنگی با مخابرات به‌منظور راه‌اندازی 125 برای این منطقه، مطرح کرد: فرمانداری جعفریه نیز اعتبار 200 میلیون تومانی را برای تجهیز امداد و نجات به پایگاه آتش‌نشانی پاجیان اختصاص داده و هلال‌احمر نیز در حد توان کمک‌هایی به این پایگاه داشته باشد.

وی در ادامه و در بازدید از روستای جعفرآباد، تأکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بحث کمک عمرانی به روستا و کوچ زمین‌ها با اعتبار 500 میلیون تومانی ورود پیدا کند.

گفتنی است، پیگیری موضوع خرید دام زنده در جعفریه از رئیس سازمان جهاد کشاورزی و پیگیری مشکل کمبود آب این منطقه از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از دیگر اقدامات استاندار قم در این سفر بود.

 لازم به ذکر است، استاندار قم تاکنون 7 سفر به شهرستان جعفریه داشته است که بیش از 80 درصد مصوبات این سفرها، تاکنون اجرایی شده است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بهسازی آسفالت مسیر دسترسی به جعفریه اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار