رئیس اداره امور بین‌الملل حرم بانوی کرامت گفت: مجالس عزاداری عرب زبانان و اردو زبانان و مجلس ویژه مردم نیجریه‌ همه روزه در دهه اول محرم در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 02 August 2022

به گزارش تابناک قم، کمال ثریا اردکانی با اشاره به برگزاری مجالس عزاداری همه روزه در دهه اول محرم با حضور زوار و مجاوران حرم از ملیت‌های مختلف گفت: برنامه مجلس عرب‌زبانان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ثامرالحکیم و مداحی ملا محمد ضیغمی هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

وی افزود: ویژه برنامه خواهران اردو زبان نیز همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در شبستان حضرت زهرا سلام‌ الله‌علیها در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور بین الملل حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: مجلس عزاداران نیجریه ای نیز هر روزه از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ با حضور عزادارن در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

وی در پایان یادآور شد: برنامه مجلس عزاداران اردو زبان نیز به صورت جداگانه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و اجرا و شعر خوانی حجت الاسلام و المسلمین سید شفیع حیدر رضوی همه روزه در  صحن پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ برگزار می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار