ویژه برنامه مقتل‌خوانی روز عاشورا با حضور حجج الاسلام والمسلمین مومنی و صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی نژاد و دیگر مداحان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ 05 August 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام و المسلین شهاب‌الدین غفاری با اشاره به ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: مراسم زیارت عاشورا با صد سلام ساعت ۸:۳۰ صبح روز تاسوعا با نوای حجت الاسلام شهیدی و مداحی حسینی تبار و جعفری نژاد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: برنامه سخنرانی قبل از نماز ظهر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و سخنرانی بعد از نماز عصر نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی همراه با مداحی عباس حیدر زاده و سید علی حسینی نژاد برگزار می شود.

وی یادآور شد: زیارت ناحیه مقدسه نیز ساعت ۱۹ توسط سید علی حسینی نژاد در حرم بانوی کرامت قرائت خواهد شد.

غفاری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های روز عاشورا اظهار داشت: ویژه برنامه های عاشورای حسینی نیز ساعت ۸:۳۰ صبح با قرائت زیارت عاشورا و صد سلام توسط حجت الاسلام محمد پور و مداحی حسینی تبار و جعفری نژاد در حرم مطهر آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: قبل از نماز ظهر حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی به ایراد سخن خواهد پرداخت و بعد از نماز عصر نیز ویژه برنامه مقتل‌خوانی توسط حجج الاسلام والمسلمین مومنی و صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی نژاد و دیگر مداحان اهل‌بیت(ع) برگزار می شود.

غفاری در پایان گفت: ساعت ۱۹ روز عاشورا نیز زیارت ناحیه مقدسه توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار