معاون استاندار قم با تاکید بر برگزاری دیدارهای چهره به چهره با مردم در هفته دولت تاکید کرد که مدیران باید ارتباط با مردم را قوی کنند.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 06 August 2022

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی‌زاده روز شنبه در هفتادوششمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با موضوع مراسمات ایام محرم و برنامه‌های هفته دولت که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت فضاسازی شهری برای ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: قم از شهرهای ریشه‌دار و آیینی کشور در عزاداری امام حسین(ع) و خاندان اهل‌بیت(ع) است که باید فضاسازی شهر نیز در راستای این مهم باشد.

وی در پیش بودن هفته دولت را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از اقداماتی که در این ایام باید مورد توجه باشد، برگزاری جلسات دیدار چهره به چهره با مردم است که این اقدام بسیار تأثیرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تأکید بر اینکه قبل از حضور مدیران در مناطق، حتماً مشکلات آن منطقه موردبررسی قرار گیرد تا مدیران با خبر باشند، افزود: پروژه‌های مناسبی برای هفته دولت در نظر گرفته‌شده که باید اطلاع‌رسانی درستی از آن‌ها صورت گیرد.

وی از تمرکز مدیریت عالی استان برای رفع مشکلات پروژه‌های مهم مانند فرودگاه خبر داد و یادآور شد: گشایش‌هایی در مترو صورت گرفته که با ورود واگن‌ها به مترو، فاز نخست این پروژه مهم نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار