تجمع حوزویان در اهانت اغتشاشگران به ساخت قرآن کریم، شریعت اسلام و ارزش های دینی در مدرسه عملیه فیضیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 24 September 2022

به گزارش تابناک قم، تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در محکومیت اهانت عده‌ای از اغتشاشگران و آشوب طلبان به ساحت قرآن کریم و شریعت اسلام پیش از ظهر شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد.

در این تجمع آیت الله علیرضا اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه کشور، آیت محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی و همچنین طلاب رزمی تبلیغی تیپ ۸۳ امام صادق (ع) حضور داشتند.

طلاب خواهر جامعه الزهرا (س) نیز در این اجتماع اعتراضی علیه اهانت کنندگان به ارزش‌های اسلامی شرکت کردند و در محکومیت این اقدامات هنجارشکنان شعار دادند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت در این اجتماع در سخنانی با محکومیت اقدامات اغتشاشگران در روزهای اخیر اظهار داشت: برخی از چهره‌های مؤثر در این داستان آتش بیار معرکه شدند و احساسات جوانان را برانگیختند.

وی عنوان داشت: در این حادثه خانمی فوت کرد که هیچ گونه سندی مبنی بر برخورد فیزیکی که در نهایت منجر به فوت این فرد شده باشد وجود ندارد در حالی که وی دارای بیماری زمینه‌ای بوده است.

حجت الاسلام ذوالنوری افزود: خانواده مرحومه امینی کتمان حقیقت کردند و منکر بیماری قبلی وی شدند در حالی که استاد پزشکی این موضوع را ثابت می‌کند.

وی ضمن تسلیت به خانواده این مرحوم گفت: باید با افرادی که در این روزها به این بهانه اعتراض، اموال عمومی و خصوصی را تخریب کردند و به مقدسات جسارت کردند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هدف آشوب طلبان دفاع از زن نیست بلکه آنان به صراحت اعلام کردند که هدف از میان برداشتن دین در این کشور است.

ذوالنوری از دستگاه قضائی و امنیتی خواست تا با اعتشاشگران برخورد قاطعی داشته باشند و به این خواسته ملت عمل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار