برادران ملی‌پوش کاراته استان قم در ادامه روند پیشرفت و موفقیت‌های خود در عرصه بین‌المللی موفق به کسب مدال از لیگ جهانی کاراته‌وان 2022 شدند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 26 September 2022

به گزارش تابناک قم، سومین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۲۲ به مدت سه روز در کوجالی ترکیه برگزار شد و ۱۰۹۰ کاراته‌کا از ۷۴ کشور دنیا برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این رویداد مهم رقابت کردند که سهم استان قم از این رخداد بزرگ دو مدال توسط برادران نعمتی بود.

در مجموع کاراته‌کاهای کشورمان موفق به کسب دو نشان طلا، دو نقره و سه برنز شدند که محمود و مرتضی نعمتی برادران کاراته‌کای استان قم دو تن از مدال‌‌آوران تیم ایران در این مسابقات بودند، رقابت‌هایی که محمود نعمتی در وزن به اضافه 84 کیلوگرم آن طلا گرفت و مرتضی نعمتی در وزن منهای 67 کیلوگرم صاحب نشان برنز شد.

محمود نعمتی در وزن به اضافه 84 کیلوگرم با 6 پیروزی مقتدرانه راهی فینال شد و در بازی نهایی با نتیجه یک بر صفر نماینده میزبان را شکست داد و به نشان زرّین طلا دست یافت، در حالی که برادر وی یعنی مرتضی نعمتی در وزن منهای 67 کیلوگرم با چهار برد و یک شکست به دیدار رده‌بندی رسید و برای کسب نشان برنز چهار بر صفر مقابل نماینده چین‌تایپه به پیروزی رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار